Are you need Medical Support Doctots? Free Service Now

טכניקות מתקדמות והתאמת התוכנית למטופל

  • Home
  • טכניקות מתקדמות והתאמת התוכנית למטופל

טכניקות מתקדמות והתאמת התוכנית למטופל

ינואר 1, 2021 johnny-admin Comments Off

כתבה פורסמה באתר  הארץ – הארץ Labels – (haaretz.co.il)

ד"ר רג'א נדאף הוא מומחה לניתוחי פה, פנים ולסתות, בוגר רפואת שיניים (DMD) ומדעי הרפואה באוניברסיטה העברית, הדסה עין כרם, ובוגר תוכנית ההתמחות בכירורגיית פה ולסת במרכז הרפואי רמב"ם. הוא בעל ניסיון בניתוחי טראומה של הפנים ושימוש בטכניקות של השתלות מורכבות ומתקדמות ומרצה בארץ ובחו"ל בתחום כירורגיית פה ולסתות.

"ככירורג פה, פנים ולסתות נחשפתי למגוון טכניקות מתקדמות הכוללות השתלות מורכבות שיכולות לתת מענה כמעט לכל מטופל, גם אם יש חוסר בעצם", מסביר ד"ר נדאף. "יש לי את הכלים להתמודד עם מצבים מורכבים ואף לתת מענה של טשטוש או הרדמה מלאה אלקטיבית, במידת הצורך".

לדבריו, מרכיב נוסף להצלחת הטיפול הוא עבודה בשיתוף פעולה עם רופאים ומומחים בתחומים שונים, במטרה להעניק טיפול מולטי-דיסציפלינרי ואת התוכנית הטובה ביותר למטופל. "מדובר בתחום דינמי, ולכן חשוב להיות מעודכן בחידושים ובטכניקות של השתלות כירורגיות, לצד שמירה על זמינות וקשר אישי עם המטופלים".

השיטות שבהן משתמש ד"ר נדאף כוללות שתלים ממוחשבים, על פי מודל הנוצר בסריקה ממוחשבת ובהתאם למבנה ומצב הלסת של המטופל, ובהתחשב גם בנפח העצם. כך ניתן, לדבריו, לדמות את השתלים עוד לפני השתלתם. את הסריקה המוקדמת ניתן לבצע גם לפני הליך כירורגי, במטרה לתכנן את עמדות השתלים וכדי להראות למטופל את התוצאה הצפויה. "באמצעות הדפסת תלת–ממד המחשב מייצר מעין מודל, בדומה לסד ממוחשב, מה שיכול למנוע פתיחה כירורגית מורכבת ומאפשר החלמה קלה וזריזה יותר. שיטות נוספות שבהן אני עושה שימוש הן שתלים זיגומטיים הנעזרים בעצם של הלחי לעיגון השתל במקרים של חוסר משמעותי בעצם הלסת ושתלים מודפסים מותאמים למטופל עצמו, זאת בנוסף להרמות סינוס, בניית עצם, חשיפת ניבים כלואים לטיפולים אורתודונטיים, העמסה מיידית של שתלים ועקירות כירורגיות מורכבות".

בשיתוף ד"ר רג'א נדאף

ד"ר רג'א נדאף, רחוב 6056, כיכר המעיין, נצרת
04-8337278

דילוג לתוכן